Mar 13, 2007

Kedves Anyuka!

"Azt kerted, hogy irjak valami erdekeset magamrol.
Hat, amit most fogok irni, az nem annyira erdekes, mint szomoru... es ijeszto...
Eleinte nem is akartam megmondani, de, ha mar rakerdeztel, akkor mindegy, csak egyszeruen felkeszitelek akkorra, amikor hazajovok, es meglattok...

Mondtam, hogy csonakokat mosok. Ma is voltam reggel nyolctol.
9 ora fele viszont, amint ott nezegettem, hogy az egyik munkas javitgatott egy motrot (egy olyan propellert, tudod...), egyszer csak beinditotta, es en nem vettem eszre csak azt, amikor belekapott a bal kezemen az utolso harom ujjamba... Annyira megijedtem es lesokkoltam, hogy ahogy nagy hirtelensegben elkaptam a kezem, kozben fordultam is, es a propeller belekapott a combomba is...

A kovetkezo pillanat mar a surgossegin volt. A kezem es a labam be volt kotve, nem is ereztem oket. Es egy ora mulva ki is tettek onnan, mert az egeszsegugyi biztositasom csak egy ilyen rovidideju kezelesre volt eleg. Adtak valami kenocsot (fertotlenito), es egy rakas gezt, amivel majd cserelem a kotest.
Jarni tudok, nehezen. Az ujjaimrol csak annyit mondott az orvos, hogy a csontokat helyreillesztettek, a szilankokat kiszedtek, es nehany honap mulva valoszinuleg "teljesen" meg lesz gyogyulva.
A munkaval nem tudom, mi lesz...

Na, kb. ennyi. Marmint itt megallok, mert nem akarom, hogy senki szivinfarktust kapjon...:)
Csak egy mese volt az egesz :) Remelem, nem vette senki tul komolyan :)
Elnezest, hogy ilyen beteges otletem tamadt ma, de amikor tenyleg egy kicsit megkarcoltam magam egy propellerben (takaritas kozben), es aztan ra egy nehany percre a labamat is megkarcoltam, akkor azt gondoltam, hogy muszaj egy kis adrenalint pumpaljak beletek...:) Csak hogy ne legyen olyan unalmas a mai napotok :)

Kulonben en ugysem mondanek el nektek ilyesmit vagy barmi ilyen jellegu balesetet, ha megtortenne. Hogy ne aggodjatok... Mert, ugyebar azt sem mondtam el, amikor a savas viz, amivel a csonakok kulsejet surolom, felbourult, es direkt a labaimra omlott az egesz hordo...:)) Ez is csak vicc volt. Na, megyek, mert tesznek ki a konytarbol.

Aludjatok jol...(Huu, milyen nehezen megy 2 ujjal a gepeles...:) )
Sziasztok!"

Ime egy bizonyitek arra, hogy a tul sok munka karositja az agyat.
Ezt a levelet 3 evvel ezelott irtam Wisconsin-bol a csaladomnak, akkor atlagban 90-100 orakat dolgoztam hetente.

8 comments:

Kaméleon said...

Előbb mosolyogtam, aztán láttam, hogy kezd komolyabbra fordulni a dolgo és kezdett a mosolyom vigyorrá fajulni, majd mire már aztán majdnem magam alá sz**tam a félelemtől, elkapott a röhögőgörcs és azóta azt mondogatom magamban miközben röhögök, hogy "Ba*eg, nem hiszem el, hogy milyen hülye vagy!". És tudod, hogy itt a hülye szó azt jelenti, hogy jópofa, vicces, humoros, állati, stb. :D.

Vigyázz magadra, te Lő, mert még akarok veled és ellened itthon kosarazni, sörözni, StarCraft-ozni, stb. Pussz :D

Lorinczi Zoltan said...

Na, ezen en is jot kacagtam :)

Az egyutt sorozesrol meg annyit, hogy:
amikor otthon estefele kinyitsz egy sort, akkor nezzel fel a csillagos egre, es gondolj arra, hogy en is azt nezem es en is egy sort tartok a kezemben.

Persze mindez 7 ora idoeltolodassal :))

Lutzi said...

Ilyen tipusu levelet en is irtam anno, mikor nyanyaorszagban dolgoztam, pl "ne aggodjatok, a hid alatti agyam kenyelmes"...kesz elvezet ilyensmiket kitalalni:))

Anonymous said...

Egyebkent anyukat olvassa a blogodat?
(Ja es a Starcraftba en is beszallok :) )

Anonymous said...

ez övön aluli volt, zolika... a fiam kinn tanul és dolgozik. az urbán horror fantáziámat nem kell táplálni, elég erős enélkül is. miért tetted ezt? hm?

Felméri Péter said...

:)) ez azért nagyon látszott hogy poén, legalábbis nekem, mert tudtam h nem dolgozol csonakokkal mostanában ;)

Az utolsó három újjam =)) Mintha a másik kettő már egy régebbi baleset óta hiányozna :P

Lorinczi Zoltan said...

csaba... egyszer anyam megkerdezte, hogy:
- Mi az a dolog ott a mesagerban a neved mellett? (a status-omra celzott a messenger ablakban)
- Blog. Ha akarod, klikkelj ra es olvasd el, de szerintem teged nem erdekelne.
- Jo, akkor nem olvasom el.

sara: en csak jot akartam.
Ezutan, ha a fiadtol majd ilyen stilusu levelet kapsz, akkor nem a ketsegbeeses es a panik lesz az agyad elso reakcioja :)

peter: irtam a bejegyzes vegen, h ez a level 3 evvel ezelott szuletett, es nagyon jol tudod, hogy akkor edenyeket, ruhakat, szonyegeket es csonakokat is mostam :P

Kulonben annakidejen, amikor a tesom a levelet olvasta, konnybelabadt a szeme az ijedtsegtol es sajnalattol =))

Felméri Péter said...

tudom, h írtad, észrevettem, de én a hatalmas eszemmel már az előt rájöttem, hogy a szemeimmel elolvastam volna. :D