Feb 3, 2007

Ezt most szegyelljem vagy ne?...

Azt hiszem, emberfeletti kepessegeim vannak... Maskepp hogyan is lenne magyarazhato ez:

Az egyik legszuperebb dolog itt Amerikaban, hogy az emberek jobban szeretik a Wireless internet-et, mint a kabelest. Ami azt jelenti, hogy bekoltozol egy akarmilyen lakasba, bekapcsolod a laptop-ot, es nagy valoszinuseggel wireless ra is kapcsolodhatsz a szomszedod netjere :)
A bajok ott kezdodnek, amikor a szomszed levedi jelszoval a netes kapcsolatat.

Ilyenkor mit csinalhat az ember?
1. Karomkodik egyet, es bevezeti o is a netet.
2. Elokotorassza a hack-er tudasat, es megprobalja feltorni a jelszot.
3. Kitalalja a jelszot.

En a 3-as opciot valasztottam :)
Elsonek azt probaltam, hogy "network", masodszorra, hogy "default" de nem voltak jok. A harmadikat jol megfontoltam, mert nem akartam a vegtelensegig probalkozni, es a hosszas elmelkedes utan rajottem, hogy a helyes jelszo: "pussy". Es mukodott :))

Mindezek utan felvetodott bennem 1-2 kerdes...
Normalis vagyok? Hulye vagyok, hogy egyaltalan ilyesmit megprobaltam? Azonkivul beteges vagyok? Vagy inkabb a szomszed beteg? Vagy mindketten?

Mindegy..., megyek mossam meg az arcom.

6 comments:

Kaméleon said...

Nem hiszem el, hogy csak a "pussy" jar az eszeden! En a sarga foldig sullyedtem volna, ha kitalaltam volna ezt a jelszot. Es ajanlom, hogy menj ki a tengerpartra (mert ott van sarga fold es lehet sullyedni is) es kezdjel el sullyedni. De csinaljon vki rolad kepet is mert nem fogom elhinni neked, hogy elsullyedtel...

Kemeny vagy "mâncaţaş" :D. Reg nem hallottad ezt a kifjezest mi? Gyere haza me' itt nincs vájerlessz es meg csak nem is lessz :P.

Na minden jot, vigyazz magadra es a jelszavadra ;). Phiiiisz

Lorinczi Zoltan said...

Robi, Romaniaban reg van mar wireless!
Vicc:

A franciak leasnak 50 metert a foldbe. Talalnak egy rezcsovet, es megallapitjak, hogy az oseiknek az infrastrukturaja nagyon fejlett volt, hiszen ez a rezdarab egy kanalizalas-halozatnak a darabkaja.
Leasnak a nemetek is 50 metert, talalnak egy rakas drotot, es rajonnek, hogy az oseik evszazadok ota hasznaljak az elektromossagot.
Leasnak a romanok 50 metert - semmi. Leasnak 100-at - semmi. Leasnak 200-at - semmi. Kovetkeztetes: a dako-romanok wireless internetet hasznaltak.

tootles said...

ez amolyan "ha arra gondolsz, amire én, akkor szégyelld magad":)

Anonymous said...

gratula :))))) ez jo volt :)))

Lorinczi Zoltan said...

Koszi :D

Itt latszott meg, az ereimben nem verselytek, hanem bitek csordogalnak :)

Anonymous said...

Azt jelenti egeszeges vagy.
Szereny velemenyem szerint akinek visszatetszik 'csa gondolata, vagy az a teny hogy az ugrik be elsonek, vagy hogy egyaltalan beugrik, azzal gond van (már ha annak nevezhető a prűdség :)).
Persze, az is lehet, hogy nem.
Meg az is, hogy igen.
meg az is hogy kituggya :))