Feb 26, 2007

Palyazatot hirdetek!

Profi lottojatekosokat keresek alkalmi, ideiglenes vagy szerzodeses kozremukodes celjabol!

Ugyanis olvastam az ujsagban egy bacsirol, aki itt Amerikaban, ahanyszor lottozik, majdnem mindig nyer valamit. Mar majdnem 2 millional tart.
Szerencses a bacsi? Hat persze! De nem azert, mert mindig eltalalja a szamokat, hanem azert, mert a jo helyen szuletett! Kolozsvaron ezekkel a szamokkal ugyanolyan luzer lenne, mint nagyanyam, sose nyerne semmit!

Egy elozo bejegyzesemben megfogadtam, hogy nekifogok lottozni, de eddig nem jartam sikerrel. Ezert elhataroztam, hogy profikat fogok keresni, akik nem talalolmra jelolik be a szamokat a szelvenyen, hanem megerzik, megalmodjak, megjosoljak ezeket!
Tehat kerem szepen kifaggatni a nagymamat a megalmodott szamokrol, megszamolni az egyes csaladtagok fogait (az ikrek 1 csaladtagnak szamitanak), utanajarni a tengerimalac szuletesi datumanak, munkara fel!

Mindeddig azt hitted, hogy szerencsetlen lottojatekos vagy? Nem! A rossz helyen szulettel!

A nyeremenyek 13%-at bankon keresztul atutalom (itt millios nagysagrendu nyeremenyekrol van szo).
A jatek 6/53 rendszerben mukodik, az ajanlott szamokat kerem szepen a hozzaszolasokhoz "szamok - szamok eredete" formaban beirni.
Peldaul: "12 53 9 30 2 9 - az utobbi 6 honapban ennyiszer hagyott cserben a szerencses amulettem". Tiszta? (En a 9-est veletlenul ketszer irtam be, de ti figyeljetek oda!)

Na, sok sikert nekunk!

11 comments:

Anonymous said...

Proba cseresznye:))
15 22 36 10 5 4

Lorinczi Zoltan said...

Hmm... Ezeket a szamokat mar kiprobaltam, es nem mukodtek.

De, ha annyira tartasz hozza, beteszem meg egyszer :)

Kulonben honnan szarmaznak? Miert pont ezeket jatszanad?

Lorinczi Zoltan said...

Azonkivul keremszepen, batrabban hozzaszolni, a hallgatassal itt senki nem lesz se bolcsebb, se gazdagabb!

Anonymous said...

Az illeto bacsi hany szelvenyt jatszik meg alkalmankent? Mert nem mindegy :) En egyszer kellett irjak egy programot egy "profi lottojatekosnak", amivel generaltam bizonyos kombinaciokat (minel kevesebbet persze) amivel biztos volt 3-as talalata (vagy 4-es, nem emlekszem mar).

Lorinczi Zoltan said...

Hat, nem tudom, errol nem irt reszleteket az ujsag.
Es azt sem irta, hogy tobbet koltott-e eddig szelvenyekre, mint amennyit nyert :)

Iza, holnap felteszem a szamaidat, szerdan van a huzas ;)

Lorinczi Zoltan said...

...kulonben csaba: ha meg nem vagy milliomos, akkor gondolom, nem is lehet eleg hatekony programot irni :)

Anonymous said...

Szia Lö,

nekem a 19 hozott mar szerencset!
Sok sikert :)

Lorinczi Zoltan said...

Szia, Petra!

Nekem a kedvenc szamom a 13.

Na, mar csak 4 szam hianyzik!

Tihi said...

6 8 19 48 21 20

Lorinczi Zoltan said...

Nos.
Iza, es Tihi, a szamaitokat feltettem :), ma este lesz a huzas, otthon csutortok reggel 7 ora lesz, amikor ezen a cimen ti is megnezhetitek, ha nyertetek:
http://floridalottery.com/inet/lottoMain.do

Lehetseges nyeremeny: 15 millio $.

En is betettem meg 2 sor szamot:
2 5 16 17 19 51
6 21 23 27 38 41

Szoritsunk :)

Lorinczi Zoltan said...

Rossz hir: senki nem nyerte meg a 15 milliot.

Jo hir: senki mas nem nyerte meg a 15 milliot, sot most mar 21 millio a tet :)

Ha valaki akar majd meg jatszani, akkor csak irja ide batran a szamait, en beteszem.