Apr 21, 2007

Egy festmenyem

A tegnapra mar csordulasig felgyulemlett bennem a muveszi fluidum, ezert ugy gondoltam, megcsapolom egy kicsit es festek egy szep floridai kepet...
Azon nyomban neki is alltam Photoshopban maszatolni es ragasztgatni, mosolyogva folydogalt a fluidum kifele az ujjaimbol, de az eredmeny csak... egy giccses szar lett.

Kicsit elcsodalkoztam ezen, de hosszas elemezgetes utan rajottem, hogy Floridarol csak giccses festmenyeket lehet kesziteni. Legalabbis en csak azt tudok produkalni.
Csak gondoljunk akarmelyikre a kovetkezo fogalmak kozul: oceanpart, palmafak, feher homok, naplemente, martinis pohar, fuggoagy... Ki tudna ezeknek legalabb egy reszet ugy lefesteni, hogy az eredmeny ne legyen giccses??

Ugyhogy a nagy muveszi alkotasom megmarad a vazlat szintjen, ahol meg nem is annyira giccses. Igy nez ki (klikk a kepre nagyobb felbontasert):

Aki viszont nagyon akarja, az tud jo floridas festmenyt is szulni. A kovetkezo alkotas egy itteni iro-festo ismerosomnek a muve. Erdekessege, hogy felfedezheto benne Florida formaja (tipp: a feher lepedotol kozvetlenul delre, a barna leveltol es csikos kendotol nyugatra).

2 comments:

Felméri Péter said...

szerintem a vázlat tökéletes, ne rontsd el azzal, hogy megfested ;)

Lorinczi Zoltan said...

Nem fogom megfesteni.
Legfennebbb elenekelem :)