May 1, 2007

Vonattal Sonkolyosra...

Holnap megyunk Orlando-ba meglatogatni a DisneyWorld-ot es a Universal Studios-t.

En erre csak annyit tudok mondani, hogy: "Ph!..."
Mennyivel szivesebben utaznek Majus 1. alkalmabol vonattal Sonkolyosra!
Sonkolyosra... A cifra hullamvasutak helyett felmasznek a fenyes sziklakra, a buszkeseguk legtetejere! Vizpark helyett furodnek az elevenvizu Korosben, a vidampark zsivalya helyett hallgatnam a felhok magasztos csendjet es a hamburger helyett ennem a draga sultszalonnat.
Azt a draga, parazson erlelt sultszalonnat... Meg a szivembol is kicsordul a nyal, amikor odakepzelem magam a tuz melle..., guggolva forgatom a nyarsat, csopogtetem zsirral a draga hagymas kenyeret s kozben lelkem csak issza es issza es issza a meleget...

De en csak itt vagyok, es bamban nezem a semmi hata mogott rohangalo kepeket...

Mikor nyerem meg azt a fakin lottot, hogy mehessek vissza mar!?!

16 comments:

tootles said...

Tavalyelőtt a két hétbe egyetlen kirándulás fért bele. Tippelj, hova mentünk el: Sonkolyosra:))

Lorinczi Zoltan said...

Na, megbontottam egy sort. Vedd peldamat!
Egeszsegunkre! :)

jdaniels said...

Sonkolyos... Dacia, szilankok ... angelli

Lorinczi Zoltan said...

Jo volt.
Meg kell majd ismeteljuk :)

Anonymous said...

még a szívedből is kicsordul a nyál! ez telitalálat volt, zolika :) augusztusban sonkolyoson lesz vitatáborunk, gyere el lélekben!

Anonymous said...

Sonkolyoson vitatábor? Csak nem ott a szigeten, a sziklafal alatt, ahol a drága részeg bolondok szokják átüvöltözni az éjszakát?
ps. Lehet, hogy már találkoztam ott veletek? Amilyen kicsi a világ...

Anonymous said...

fenn a dombon, az ifi-táborban (van ott egy neo épület és bungalók). sz.cs., sztem mi nem találkoztunk! az utcán elmennénk egymás mellett...

Anonymous said...

Hova megyünk? Én is jövök :)

Lutzi said...

az vigasztal egy kicsit, h nagyon szar ido van itthon, hideg raz ki, borus az eg es hogy en ma is dolgozom??:P

Anonymous said...

Nem voltam ott három éve, nem tudtam, hogy kiépítették. Kicsit sajnálom. Már a meleg sört áruló dácsia is nagy luxus volt:)
Ha veled nem is, Sharon, de lehet hogy Zolikával egyszerre himbálóztunk át a Kőrös fölött, csak nem tudunk róla.

Lorinczi Zoltan said...

kovi sara: megfurdok itt az oceanparton, aztan a nyarig hatha valahogy elcsordogal 1-2 reszecskem a Korosig :)
Ha nem, akkor majd lelekben :)

luci: a karorom sajnos nem igazi orom :))

sz.cs.: na, en ottvoltam, amikor azok a gyerekek a lengohidrol ugraltak bele a vizbe!
Te is ottvoltal?

Anonymous said...

Nem hiszem, hogy egyetlen ilyen jelenet volt Sonkolyos történelmében, de az egyiknél ott voltam:) Te voltál az egyik?:))

Anonymous said...

Sebaj Lo, en helyetted is sutottem ma a szallonat, kolbaszt meg miccset, ugyan nem Sonkolyoson, csak itt a Bukkben :D

Lorinczi Zoltan said...

sz.cs: en is ottvoltam az egyiknel, lehet, ugyanaz volt mindkettonknek :)

csaba: koszi :)
Akkor en most lenyomtatom a miccset egy sorrel, ok? :D

Felméri Péter said...

Mi is voltunk valahol Lő, vagy 18-an talán. Te és Ildikó lehettetek volna a 19 és 20 :)

Lorinczi Zoltan said...

:)
Majd egyszer...