May 17, 2007

Kolozsvar - Amerika: 2-0

"Minden szivnek van egy hurja,
csak meg kell tanulni pengetni"
+ rim + ritmus... van egy ilyen versike.
Ezt meg 4-edikes korunkban irogattuk egymas emlekfuzetebe, de akkor meg nem tudtam, mekkora igazsag rejlik benne!

Nekem immar masodszorra sikerult az Amerikai bevandorlasi iroda szivenek hurjat megpengetni :)

Eloszor ugy tortent, hogy Ildikonak lejart a vizumja es kellett volna egy masik. Az ugyvedek 1200 dollart kertek egy 6 honapos turistavizumert, ezert ugy dontottunk, hogy megprobaljuk sajatkezuleg elintezni. Ki is toltottuk a papirokat, irtam egy szep levelet a bevandorlasi irodanak es elpostaztuk. Egy honap mulva megjott a vizum.

Utolag beszeltunk meg egy ugyveddel, aki egyszeruen nem hitte el, hogy ennyire siman ment minden. Tul keson kuldtuk be a papirokat, nem is kuldtunk el mindent, amit kellett volna es idealis korulmenyek kozott is nagyon kicsi eselye lett volna annak, hogy megadjak amit kertunk...
Aztan elolvasta a levelet es azt mondta, hogy "a level egyszeruen tokeletes, es csakis ennek koszonheto, hogy megadtak a vizumot"
Ez jolesett :)

Aztan lejart a 6 honap, es mivel most sem sikerult az ugyvedekkel zold agra vergodni..., maradt az elozo modszer - ugyanolyan vagy kevesebb esellyel. Irtam egy masodik levelet, egy meg illatosabbat es finomabbat, mint amilyen az elso volt...
Es masodszorra is megjott a vizum :) Kivancsi vagyok majd annak az ugyvednek a velemenyere :))

A pezsgo az uvegbol, az egom az ujjaimbol - csordogalnak kifele.

15 comments:

Anonymous said...

Szerintem kulon bizniszt kellene csinalj a levelirasbol. Lehetseges, hogy majd en leszek az elso kliensed ha egy honap mulva vegre kijutok en is:D

jdaniels said...

kuldd mar at azt a levele..:) Olvassuk el mi is, tanuljunk kicsikte...
Amugy a csapot az ujjadon zard el, mert neadisten kifolyik az egesz egod, es akkor meg a vegen szereny leszel..:D:D:D:D... es azt en sem szeretnem.
Vicc volt, puszillak, a levelet meg telleg elkuldheted persze csak nekem, csak mailen..:)

tootles said...

gratula:)

amúgy én is kíváncsi lennék, mitől olvad az amerikai hivatalnokok szíve:)

tootles said...

ugye nem csak papiron van meg?:)

Lorinczi Zoltan said...

Egy amerikainak akarmilyen ugyben azt kell mondani, amit hallani akar.

Ez axioma es tokeletesen celravezeto.

Kaméleon said...

Nekem is, nekem is :D!

Gratula, de mindenhez kell kis szerencse is ;) és nektek aztán sok van :D. Nemhiába lógtunk rajtatok távozáskor, hogy "sok szerencsét" :P.

Na vigyázzatok magatokra, és "nekem is, nekem is" (levelet :D)

Lorinczi Zoltan said...

iza: :)

marci: valami kell egyensulyozza a merleget :)

Tihi said...

Ja, az imigrésönnel én is sikeresen kommunikáltam párszor :) Gratula egyébként. És tényleg, ha van időd eladhatod szolgáltatásaidat. Én ingyen csináltam New Yorkban. Túlságosan szerettem az embereket :)

Lorinczi Zoltan said...

Ingyen dolgozni nem szeretek.
De segiteni igen :)

benkenandor said...

nem publikálod a levelet mindenki okulására? :)

pályázatírásban is ilyen jó vagy?

Lorinczi Zoltan said...

Nem biztos, hogy mindenki okulni akar a levelbol :)

A palyazatiras egy kicsit masrol szol, ott illik tisztelni az ellenfelet.

Anonymous said...

ez aztan tud hazudni
havonta kap uj vizumot,mosogatokent mikor sokan feleveket varnak normalis kepesitessel,o ir egy levelet es kap vizumot
Illegaliskent nyer bahamai kirandulast,hehehe meg mi?mindjart tulteszel a szomszedneni blogjan

Lorinczi Zoltan said...

Anonymus,ha a szitkozodast kihagyod, akkor benthagytam volna a hozzaszolasodat.Sot, valaszoltam is volna ra.

Lorinczi Zoltan said...

Sacc,nem hazudok.Becsszora :)

Anonymous said...

na jol van hiszek neked
becsszora:)