May 22, 2007

1 ev utan

Egyre csak jobban es jobban zsugorodik ossze az ido, olyan tempoban rovidulnek az evek, hogy neha panikba esek es foggal-korommel konyorogve remenykedem, hogy meg mielott meghalok - feltalaljak a halhatatlansagot!

...egy eve vagyok itt a muanyagkeriteses Igeret Foldjen. Eletem legrovidebb eve volt, nem is kell tobb ilyen! Sok kellemes es kellemetlen elmenyben volt reszem, ugy almok, mint remalmok valora valtak ez az egy ev alatt, de egyuttveve az egeszet - jobb volt, mint egy kazahsztani napszuras.

Ami viszont a legerdekesebb: hihetetlen, hogy egy ilyen rovid ev alatt mennyi valtozas ment vegbe nnem. Lehet, tobb, mint az elozo 24 ev alatt. Meg kategorizalni is tudom oket:

Fiziologiai valtozasok:
~ meghiztam egy par kilot
Ildiko szerint cellulitiszes vagyok, anyam szerint nagyon jol nezek ki :D

Szellemi valtozasok:
~ lelassult a gondolkozasom
Az egyszeru es kenyelmes eletmod sajnos kihatott az agyamra is, lassulasi tunetekkel jelentkezett a kis pimasz. De jol ellattam a bajat!
~ paranojas lettem
Neha, amikor hazafele ballagok, attol felek, hogy valaki egy kocsibol egyszeruen lelo es meghalok. Sajnos ez tenyleg elofordulhat.
~ megvaltozott az esztetikai izlesem
Valamikor ki nem allhattam az elenk, rikito szineket, most meg Florida hatasara ezek a szinek is rakerultek az esztetikai izlesem skalajara.

Erzelmi szintu valtozasok:
~ kicsirazott bennem a romangyulolet
~ felfedeztem, hogy rasszista vagyok
~ neha tulerzekeny vagyok, neha sirhatnekom van
Ha egy gyonyoruszep tuzijatekot latok, elfordulhat, hogy ugy erzem, valami fesziti a torkomat es konnyek kivankoznak a szemembe...

Persze ennel tobbet is valtoztam, de ezek azok, amelyek varatlanul ertek.
Befejezesul pedig csak egy annyit, hogy nagyon orulok, hogy a penz nem tudott megvaltoztatni.

7 comments:

edo said...

Hat te jol megjartad.
Mit csinaltal az agyaddal, hogy jol ellattad a bajat? Kisutotted?

Lorinczi Zoltan said...

Odatettem olyasmiken gondolkozni, hogy hogyan lehet elerni a boldogsagot :D
Ha meg faradozni kezdett, akkor jol seggberugtam :)

edo said...

Hja, ilyen fiatal háttal lehet szaltómutatványozni :) Bezzeg.

Anonymous said...

készülsz hazajönni? jössz sonkolyosra vitatáborba? akkor kisütünk valamit, előbb az agyunkat, majd a szalonnát :)

Lorinczi Zoltan said...

edo..., szerintem a kor egy nagyon keplekeny dolog, az ora annyit mutat, amennyit te akarod, hogy mutasson.
Hogy egyszer majd kifogy az elem, az mas dolog :))

kovi sara..., elmeletileg csak vagy "3 ev utan" jovok haza... De, remelem, Sonkolyos akkor is ottlesz :)

Felméri Péter said...

hehe, én nem vettem észre semmi változást rajtad :)

Lorinczi Zoltan said...

Mert nem mutattam meg neked a pocakomat :D