May 24, 2007

Fedolapnak

Ugy szep minden, ha eleje is meg vege is van.
Ma a blogom is meg fog szepulni - veget er :)

Ugy erzem, lankad bennem az a tuz, ami a blog megszuleteset eredmenyezte. Ha lelkesedesem van hozza, sokmindent meg tudok csinalni (sot, hiszem: akarmit), de lelkesedes nelkul semmit. Aki ismer, tudja :)
Tehat..., ha nem is az egesz szindarabnak, de az elso felvonasnak itt vege.

Aminek ebben a pillanatban orulok, az az, hogy a blogolas altal rovid ido alatt nehany fantasztikus szemelyt ismertem meg, akiktol sokat tanultam, es tudom, hogy ezutan is sokat fogok meg tanulni. Ez kicsit kozhelyesen hangzik, de igy, ahogy le van irva - igaz. Es annak is orulok, hogy sokan olvastak es ertekeltek, amiket ide irogattam.
Aminek pedig nem orulok, az az, hogy sok mondanivalom lenne meg, egy egesz lista agaskodik elottem, de nem erzem feltorni belulrol azt a bizsergest, ami a gondolatokat eletre keltene.
Majd... valamikor.

Mindenkepp remelem, hogy egyszer en is reszt veszek meg egy "blogtalalkozo" vagy akarmilyen mas alneven futo barati talalkozon :)

Minden jot!

20 comments:

jdaniels said...

Nem teheted meg.
Ez a blog nem a tied. Ez a blog az enyem, a Petere, meg midazoke akik nap mint nap olvassuk, es varjuk az uj bejegyzeseket, az uj elmenyeket, az uj beszamolokat. Te csupan az az ember vagy, aki leirod nekunk ezeket. Nincs jogod csak ugy megszuntetni. Most csak azert, mert messze vagy, es a hatalom a kezedben van, azt hiszed megtehetsz akarmit?
Vicc ide, vicc oda, gondold meg meg jol, vegulis ez egy kommunikacios platform, es jol mukodott.
Szoval szerinte szavazzuk meg. Minden hozzaszolo szavazzon, es a vegeredmeny dontson..:) en arra szavazok, hogy folytasd.

Anonymous said...

En csak annyit mondanek, hogy ez volt az egyetlen blog amit olvastam rendszeresen, jo volt tudni, hogy mi van veled. Tovabbi sok sikert ott a nagy USA-ban es ha erre jarsz ne felejts el nekem is szolni :)

tootles said...

lő, most lehet tudod, mit akartam mondani a századik bejegyzésed után:)
(emlékszel, az első bejegyzésednél)

Unknown said...

Ha nem is nagyon kommenteltem nálad, azért olvasgattalak :) Szerintem se hagyd abba.

tootles said...

megszólal belőlünk az egoizmus, lő, szórakozni akarunk az írásaidon:)
de a csakis a tied a blog, ha neked már nem nyújtja azt, mint eddig, téleg nem érdemes erőltetni.

Lorinczi Zoltan said...

Misi..., a kommunikacios platformmal igazad van. Tamadt is egy jo otletem ezzel kapcsolatosan.

Csaba..., nem csak "arra fogok jarni", hanem vissza fogok majd vegleg menni :)

Istvan..., remelem, nem gratulalni akartal, hogy osszejott 100 bejegyzes :)
Kulonben jelenleg en nem tudok a blognak annyit nyujtani mint eddig. Majd.

Szeklermen..., megtisztelo ez a hozzaszolasod.

Anonymous said...

nekem fog hiányozni. hitelesen írsz.

Unknown said...

Ne se 'törőggy'. Ha úgy adódik, valahol béfalhatunk egyszer egy sert.

Anonymous said...

Nena. Remélem ez is amolyan adrelinnövelő humorka, mint amikor megsebesültél a kezeddel :)

Felméri Péter said...

oh naaaaaaaaaaa

Nagy kár lenne abbahagynod. Nagyon szívesen olvastalak, nem gondoltam volna, hogy valaha is sor kerül erre. Talán majd ha hazajössz, akkor igen, mert akkor már nem Zolika Amerikában, de így, amíg még ott vagy...

Na jó, nem kérlellek itt, mert tudom, hogy ha nincs tűz, akkor nincs, de remélem, hogy minél hamarabb újra fellángol.

Gratulálok az eddigi írásaidhoz. Hány bejegyzésnél is tartasz?

Lorinczi Zoltan said...

Koszi mindenkinek.
"Szep a vilag, jo a vilag es nincs hiba benne" :)

edo said...

2x próba kemence komment: értem én a lelkesedés hiányában megkukulásokat. én is így szoktam járni. de, ahogy "megismertelek", a tűz előbb utóbb fellobbant valahol, csak szólj idejében, hogy hol keressünk, nehogy lemaradjunk valamiről.

Anonymous said...

Ezt most ugye, nem mondod komolyan, hogy abbahagyod? emlekszel arra a kommentedre, amelyik arrol szolt, hogy kinek szabad(na) es kinek nem blogot inditania? Mnah, en azert szerettem olvasni a blogod, mert az elobbiekhez hasonlit. Nagyon szorakoztato, van stilusa, az irojanak pedig szobosege. Raadasul meg vicces es olvashato is. Szerintem ne hagyd abba, ne engedd, hogy Amerika nemcsak a sulycsoportodban, hanem ebben is megvaltoztasson!!

Lorinczi Zoltan said...

Koszonom meg egyszer a batoritasokat es a pozitiv sugarzast mindenki reszerol :)

Ez az egesz mese, amit eddig irogattam, nem ert veget. Csakhogy az elkovetkezo honapokban lenyegesen mas dolgokra kell koncentraljak, masba kell fektessem az energiamat.

Ha ennyiben hagynam az egeszet, nekem sem lenne nyugott a lelkiismeretem, mert meg nem mondtam el mindent, amit szerettem volna :)

Kocc a viszontlatasra :)

Anonymous said...

Grat, nagy tisztelet a hazaküldött csomagokért, igazán nagylelkű vagy!
:)
Kár, hogy nem blogolsz már..
Minden jót!

Lorinczi Zoltan said...

zs, nekem is nagyon megtisztelo, amit irtal, koszonom!

De, remelem, mindkettem elunk meg egy annyit, hogy majd valahol valamilyen formaban talalkozzunk meg :)

Emil said...

Kellemes élmény volt, amikor rátaláltam a blogodra, mivel én is ilyen amerika rajongó vagyok, ha lehet így mondani és érdekes volt látni az ottani életet a te szemeden keresztül. És mire kezdtem belejönni hát kiszálsz. Nagyon sajnálnám. Én is arra szavazok, hogy még írj.

Anonymous said...

zolika, képzeld: a fiam azzal fenyeget, hogy kövi zolika néven kiteregetős blogot ír (mert ugye páran azt hitték, hogy te vagy a gyerekem, hehehe). na azóta itthon poénból kövi zolikának hívjuk a fiamat :D

Lorinczi Zoltan said...

Szegeny zolika... tudomasa nelkul ontudatlanul megszegtem a (let)(szerzoi)jogait.

Egy vendegbejegyezes erejeig akar a sajat blogodon is szot adhatnal neki :)

Anonymous said...

mit kerestem, koszonom