Mar 17, 2007

Mania

A nevem Lorinczi Zoltan es nikemanias vagyok.

A nikemania ugyanolyan, mint a kleptomania, csakhogy a klepto helyett Nike van.

A betegseg tunetei:
- abban nyilvanul meg, hogy a beteg arra torekszik, hogy minel tobb Nike poloja, zoknija es pelenkaja legyen.
A betegseg hatasai:
- ha valakin Nike ruhadarab van, akkor az aldozatnak jobb lesz tole a kozerzete es noveli a boldogsagerzetet.
En arra is gondoltam mar, hogy kene tetovaltassak a fulcimpamra egy Nike jelet, es akkor egyfolytaban boldog lennek. Ennek csak annyi akadalya van, hogy amikor tut latok, akkor mindig elajulok.
A betegseg ragalyos:
~ a testverem is Nike-beteg lett ezelott 3 evvel, amikor vettem neki egy Nike cipot, azota is azt hordja, azt mondja, hogy pont ugyanolyan allapotban van a cipo, mint amikor elso alkalommal a labara vette.
Persze kivetelek is vannak, anyam peldaul teljesen immun erre a betegsegre, o minden 3 honapban uj cipot vesz maganak az orosz piacon. Mert az elobbi rendszeresen szetszakad.
A betegseg kezelese:
Nem ajanlatos.
De, ha valaki megis ki szeretne kezelni, akkor elso lepeskent ne menjen ki Amerikaba dolgozni. Mert itt sokkal konnyebben hozzafer a Nike-cikkekhez, es sokkal konnyebben megengedheti maganak, hogy megvasarolja.
Szemelyes elmenybeszamolo:
Par napja krizisem volt, elmentem, es megvettem egy cipot. Itt egy kep rola (az enyemben fekete helyett szurke van):


A cipo elso ranezeste pocsek (mint a legtobb Nike-cipo). A masodik ranezesre ugyancsak pocsek. Kb 10-edik ranezesre, lehet, hogy megfog valami benne, s utana, lehet, hogy meg is tetszik. Nekem megtetszett.
Kulonben Ildiko elso ranezesre egyenesen szerelmes lett ebbe a cipobe. Ilyen is elofordul.
Ami az ilyen es hasonlo betegsegeket illeti, hasznos informaciok erdekeben, kerem, bizalommal forduljanak Dr. Stutz-hoz.

12 comments:

Kaméleon said...

Én Reebok-mániás vagyok. Gondolod, hogyha majd összefutunk, kikaparjuk egymás... jelét? :D

Felméri Péter said...

Én meg Adidas.

De Dr. Stutz kikúrál mindenkit mindenből. Csak forduljatok hozzá. Én nem fordulok hozzá, mert én nem akarok meggyógyulni.

Azért lehet, hogy nemsokára mégis újra kúrálni fog a jó doktor... én menekülök.

Anonymous said...

te hallottad már azt a reebok-szlogent, hogy "az anyád nike-t visel"? állítolag felfuttatta a reebok-eladásokat :D

Kaméleon said...

Sárikám (if you don't mind :D) éppen emiatt járok csak Reebok cuccokba ;)). Habár 50 Cent felveszi a neki készített rbk-kat és a Reebok cég részvényeinek az ára %%%-kal nő :D úgyhogy nem kell izgulni, a piac, sport, zene megoszlik a leghíresebb márkák között ;).

"Soon as I step on stage, the crowd applauds
Soon as my sneakers were in stores, Reebok stock soar"
50 Cent - Ryder Music

Lorinczi Zoltan said...

Haha, na ez jo... "az anyad Nike-t visel" :))
Kulonben itt Amerikaban altalaban csak az oregek es a feketek viselnek Nike-t. Meg a homeless-ek :)

tootles said...

mit szóltok ahhoz, ha véletlenül cipőm puma, zoknim adidas, pólóm thenorthface és rövidnadrágom reebok? mert az én szememben a ruha az csak ruha, de ha már viselem, akkor legyen minőségi és tartson:)

Anonymous said...

Nekem van egy Nike-m. És nem pocsék! :)

Anonymous said...

mezítláb az aranyhomokban: az a márkás cucc :) de jó a dolláros, yenes is, ha már a márka elhúnyt.

Lorinczi Zoltan said...

istvan, akkor te makkegeszseges vagy :D

schatz, en a legujabb modellu Nike cipoket tartom pocseknak.
De ez is csak arra mutat, hogy oregszem, nem tudok lepest tartani az uj trenddel... :)

kovi sara, az aranyhomokot a viz nem mossa ki a labad ele, azert olyan nepszeru a dollar meg yen... :)

Anonymous said...

Nekem nincs egyetlen Nike-os cuccom se. Valami gond van velem? :(

Anonymous said...

Én a Nájkiról mindig a Nájt Rájderre asszociálok. Velem biztos gond van.

Lorinczi Zoltan said...

emoke, csuklanirossz... ezeknek a dolgoknak mar komoly pszihologiai hattere van.
Dr Stutz majd tobbet tud errol beszelni.