Jan 8, 2007

Bevezeto

Kedves Olvaso, udvozlom a blogomon!

Foglaljon helyet! Helyezze kenyelembe magat, doljon hatra, nyujtsa ki a labat. Egy kave? Egy tea?... Igen? OK, megvarom, amig visszaer vele.

Nos, mivel megigertem magamnak, hogy az elso post-ot ebbe a blogba 2007 januar 1-en irom, kerem, kezdjuk egy rovid kis idoutazassal. Megkerem a tisztelt olvasot, hogy kepzelje magat 2007 januar 1-ere.
Sikerult?... Phuuu... Koszonom! Ertelekelem a joindulatat, es remelem, hogy a lelkiismeretem is beveszi a cselt. Ez igazan fontos volt szamomra.
De, hogy a joindulat ne legyen egyoldalu, es, ha mar itt vagyunk az ev legelso napjan, akkor hadd ragadjam meg a pillanatot, es mondjam el, mi az a 3 dolog, amit kituztem magamnak erre az evre:
1. Nem mondhatom el.
2. Legyek pontos! (gondolom, most mar ertheto, miert volt annyira fontos szamomra az idoutazas... Es, ha mindenkinek sikerult 1-re kepzelni magat, akkor meg nem szegtem meg a celkituzesem)
3. Az elso ket kituzest nem csak igerem es fogadom, hanem be is tartom!

Terjunk vissza... Mi lesz a blognak a temaja?
Lenyegeben, az amerikai letnek azon fuszeres oldalai, aminek az izet ottonrol nem erezhetjuk. Eletmod, gondolkodasmod, kozhelyek, eletkepek, paradoxonok, kultura-darabkak. Valaszkereses olyan kerdesekre, mint peldaul: "Hogyan, miert lett Bush elnok?", olyan eloiteletek felytegetese, mint peldaul "Az amerikaiak hulyek", a "Diet Coke" anyagi es pszihikai lete, stb. Sot, valoszinuleg azt is elmondom majd, hanyadik csigolyadnal kezdodik a remeges, amikor a langolo felhok alatt, a csend lathataran, a nap alazatosan alamerul a szikrazo vizrengetegbe :)

Mindez egy olyan valakinek a szemen keresztul, aki nem resze ennek a vilagnak, de egyuttel vele.

10 comments:

Anonymous said...

Hat sok sikert a blogozashoz! Ja es persze BUEK!

Az a masodik fogadalom, erdekes modon nekem is szerepel a fogadalmaim kozott.. mar nehany eve :)

Felméri Péter said...

go Lő, go Lő, go Lő! :D

tootles said...

majd a századik bejegyzésedre mondok valami tényleg értelmeset:)

Lorinczi Zoltan said...

csaba: tudod, hogy nem a celbaeres a fontos, hanem az ahhoz vezeto ut ;)

tootles: miert pont 100?...

Anonymous said...

basszus... Bush valoban elnok Amerikaban? en azt hittem csak kabarebol mutatjak annyit a TV-ben...

tootles said...

okos fiúcska vagy te, rájössz magadtól is:) szerintem már rájöttél.

Lorinczi Zoltan said...

nevenincs: nem kabare, hanem VALOSAGSHOW!

tootles: ugy latszik, csak a masodik hozzaszolasig birtad :D

tootles said...

miért, mondtam már valami tényleg értelmeset?:)
ha igen, akkor tényleg tudod, mire gondoltam.
ha nem, akkor csak véletlenül forogsz a helyes válasz körül:)
na, miért éppen száz?:)

Lorinczi Zoltan said...

egy szo, mint 100, en most lefekszem, mert ugy erzem, ma ejjel szepet fogok almodni...

Lorinczi Zoltan said...

tootles: nem almodtam semmi ertelmeset... meg veletlenul sem :P