Jan 11, 2007

A tegnap majdnem lelottek!!

Ma tudtam meg, hogy, ha a tegnap 1 oraval kesobb keltem volna fel, akkor delutan 4-kor a Walmart elott lelohettek volna.
VOLNA! Mert hat persze en a vasarlast 3-kor befejeztem, es, mint aki jol vegezte dolgat, rogton el is huztam. Pedig szivesen elfogadtam volna en is egy apro kis serulest, amit utolag mutogattam volna: "Fiam, ezt az iraki haboru ideje alatt szereztem..." Megelegedtem volna egy golyoval akar a labamban is..., nem mint Zambo Jimmy. Ja, es nem a terdemben, hanem mondjuk a bal combomban valahol.

Allitolag a Walmart-nal 17 loves elsult, 2 ember megsebesult, biztos volt panik is meg sikitozas meg futkoraszas... De nekem 1 oraval hamarabb el kellett huzni! Tessek!...
Kitudja mikor akad meg ilyen alkalom majd...

De legalabb jo tudni, hogy ilyen izgalmas eletem van :)

4 comments:

Anonymous said...

Szia Zoli!!!
Fogadom nem tudod hogy vajon ki irta ezt...
Minden estere erdekes innen olvasni amiket irsz `innen=K-Var`....;)Apropo megnosultel?...:)Na most mar tudod ki vagyok!
Vigyaz magadra nehogy bajod essen ott a mesze foldon!

Lorinczi Zoltan said...

Koszi a jokivansagot!
Meglesz :D

Kaméleon said...

Nem hiszem el, milyen szerencsetlen vagy! Hogy az istenbe hagyhattad ki, hogy ne egesse ki a se**ed a "nine"! Tudod, hogy 50 is igy kezdte: beleeresztettek 9 gojot a se**ebe! Aztan elkezdett reppelni, csinalt millio dollar, nok, buli, pia, drog, megtanult beszelni, szoval ilyenek... Te meg huzod haza a se**ed 3kor... Hogy az ist... Lett volna en is mivel dicsekedjek: "latjatok feleim zumtukkel, o vala golyoallo!". De legalabb elcsuszhattal volna a raftok kozott es mondtad volna, hogy "i'ma gonnna sooo yor assiz for leaving floor wet like me my girlfriend after... ok never mind that, but... heeeey!!! aaawww, my back!!! soo, soo, soo!!!".

Na a lenyeg, hogy ma' megijettunk, hogy tenyleg reppelni fox. Mint Jamie Foxx ;)). Na L8R, homey

Lorinczi Zoltan said...

Sebaj..., ha nem sikerul igazi golyot kapni, akkor megbeszelem Bush-sal, hogy szinjatszodjuk meg az halalomat.
S akkor mar igazi tupac leszek :D